10. oktober 2011

INTERVJU: Tadej Skrbiš

Lep čas ni bilo od njega že slišati stavka, dveh, treh… zatorej hitra debata na temo skateboarding, na snemanje novih dveh projektov in vsega kar paše zraven. Prijetno branje!

[portret; foto: Tomaž Šantl]

MF: Možakar, december 2008 je leto, ko je izšel Pendrek v tiskani obliki, kjer imaš intervju. Čist sem pozabil, da sva to delala takrat, skorej 3 leta je že minilo. Se je v tem času ful spremenilo pri tebi?

TS: Od leta 08 se je spremenilo veliko stvari, ja. Jaz sem se spremenil, spremenil določena razmišljanja. Preselil sem se v Ljubljano (iz Dravograda). Veliko več se skejta, snema, žura… skratka vse gre v tapravo smer.

MF: Po tem odgovoru sodeč izgleda, kot da si en redkih pozitivcev, ko je lajf pač v tej dobi še kar težek za živet – recesija se pozna, šiht je zajebano dobit, skratka dnarja ni… in pri tebi vse laufa?

TS: Bi se dalo debatirat in filozofirat o tem, kaj je za koga recesija, pomen denarja itd, samo nebova, hehe. Zaenkrat moram rečt, da sem lahko srečen za to, kar imam. Za denar pa tako sam veš kako je – hustlin`, hustlin`, he. Sicer pa delam različna dela (kot študent, itak), iščem nekaj kjer se bom videl… v interesu mi je jasno spoznat čimveč novih ljudi in si s tem posledično tudi nabrat čimveč izkušenj.

MF: Taprav hustler iz ceste si. Od tam prihajajo tudi govorice, da delaš na novem videopartu?

TS: Da, cestni hastler. Govorice so resnične. S Kraglom [Igor] snemava videopart, ki se je prelevil v promo za novi Obsešnov film. Napovedani part bo ugledal luč sveta v decembru, sneman pa je v HD tehniki, zraven pa še Dean Gostimirović pripravlja svoj projekt, ki je pa sneman striktno samo na VHS format.

[switch frontside pop-shoveit; foto: Peter Fettich]

MF: A bo sekal?

TS: Bomo vidli, ne? Sam sem osebno ful motiviran, da posnamem čimveč trikov, da bodo meni všeč, da lahko rečem FAAAAKKK!! To model!! Haha, za Kragla se pa itak ve, da je mašina. Ubistvu bo to moj prvi samostojni videopart, nikoli ga še nisem imel, pomoje je tudi od tu taka želja po tem. V videu Tonihec sva si z Nensijem [Luka Kušar] part delila zaradi pomanjkanja footage-a – sam sem bil prisoten na snemanjih eno dobro leto, mogoče slabi 2 leti pa še to večinoma le za vikende, ko sem prihajal skejta v Ljubljano.

MF: Jebena ta Ljubljana, a? Vse dogaja tukej...

TS: Meni je res noro, da sem se preselil v Ljubljano, v vsakem možnem pogledu. Imam 2 super cimri, ki se šele dodobra spoznavamo, res dobre frende za skejtat, za žurat, za pizdarije skupej delat, zajce fotrat… spoznavam nov folk, nove dogodivščine…

[frontside 5-0 180 out to switch manual; foto: Urban Cerjak]

MF: Se mi pa zdi, da si bil letos na mnogo manj kontestih kot ostala leta. Konsistenca je, 2x zapored 2. mesto na Red Bull Manny Maniji… kaj se to pravi?! Kdaj bo 1st place in odoh majko u rokere (NYC)?

TS: Prav res sem bil letos na manj tekmovanjih kot leto, dve nazaj. Rad bi več v tujino hodil, furat boljše parke. Ha! Manny Mania praviš… ma verjetno bi bilo treba več “trenirat” te manuale, flip in flip out shit, hehe. Letos je bila fuuul gužva pa course mi ni bil tako zanimiv, nevem. Skratka drugo leto se gre v fuckin NYC, HA!! Aeškao…

MF: In pol ostaneš tam za vedno, hehe. Kaj pa planiraš po partu, sepravi štart v leto 2012, če sploh planiraš kaj?

TS: Ja, po partu se bo pač snemalo dalje za Obsešen video in za omenjen VHS projekt. Upam, da se bo čimveč delalo stvari v tej smeri… nova rap plata tudi, itak, hehehe. Ne, v bistvu je moj plan v prihodnosti takšen, da se najdem v nečem, pri čemer bom srečen, s čimer bom obseden, z nečim, kjer bo skos progress. Nekej hočem naredit iz sebe. Zdaj pa, a bom to najdel jutri, čez 2 dni, naslednji mesec ali pa čez pol leta… prepuščam samemu sebi, da to najdem. Do sedaj je bila ta obsesija skateboarding in je že 10 let in verjamem da se bo tudi v tej smeri nadaljevalo. Sem zadovolen in vse te zahvale gredo vsem frendom, same legende, družini, tenks Obsešnu za vse, bananam! To je to? Peace!

Ni komentarjev:

Objavite komentar